Založ si blog

Otázka za milión?

Videa s opustených miest, ktoré som navštívil si môžete pozrieť na :

 

https://www.youtube.com/channel/UCog7ndE1dR9xXnjF0Z6vgOQ

 

alebo  si pozrite Video pod článkom s jedného vybratého miesta.

Otázka za milión?

 

Už pár opustených budov či fabrík, ktoré slúžili ľuďom som navštívil, a práve vtedy mi napadla myšlienka: nebolo by lepšie, keby opustený dom radšej majiteľ daroval niekomu, kto potrebuje strechu nad hlavou alebo nechal ho tam bývať zadarmo než nechať dom chátrať? A navyše časom od vlhkosti z nevykurovaného a nevetraného domu začne opadávať omietka až kým nejaký vandali ho nakoniec nezničia a neporozbíjajú všetko čo sa len dá?

foto-2

Opustená trojpodlažná budova ZŤS Martin

Čo taká továreň, kde kedysi pracovala stovka ľudí, ktorý tu každý deň nastupovali na pravidelnú šichtu do práce. Prečo majitelia týchto tovární, keď mali možnosť aspoň zachrániť vo veľa prípadoch továreň  a predať ju za nižšiu cenu ako chceli tak neurobili? Na koniec prišli ľudia o prácu. Títo ľudia museli hľadať rýchlo inú alternatívu, aby prežili ďalší mesiac bez starostí a zabezpečili si pravidelný príjem. V poslednom prípade nakoniec ľudia opustia továreň, dvere sa zatvoria za posledným odchádzajúcim robotníkom, stroje utíchli a kedysi pracovný ruch v továrni stratil svoje čaro.

img_20170514_120215_tonemapped

Tankodrom Martin

Postupne začala továreň upadať do úplnej záhuby, ako ďalších 10 iných továrni na Slovensku, až zas sa nájdu dobrodruhovia či skôr vandali, ktorý pokradnú a zničia všetko čo sa len dá. Veľa významných továrni z čias privatizácie sa dostalo do rúk ľudí, ktorý ani nevedeli čo znamená viesť takúto fabriku a tak aj to všetko na našom malom a krásnom Slovensku dopadlo.

20161009_151840_tonemapped

ZŤS Martin

V oboch prípadoch je pozoruhodné koľko opustených a schátralých stavieb nájdete a ich účel ešte, kým to bolo možné by určite poslúžil lepšie ako slúži teraz.

Napríklad si môžete pozrieť video z Tankodromu Martin, ktorý sme už Vám priniesli v samostatnom článku.

Je to budova , ktorá chátra a postupne ju už vandali začali ničiť. Fotky nájdete na odkaze nad videom.

https://www.facebook.com/pg/exploringwolf/photos/?tab=album&album_id=1905928122998432

CO Kryt 4 nemocnica – toto musíte vidieť

06.06.2017

Tento krát som sa vybral do CO krytu, ktorý má slúžiť pre pacientov v nemocnici v prípade ohrozenia našej krajiny. Článok pokračuje pod videom 23:00 hodín večer a ja som sa vybral navštíviť ďalší CO kryt. Musel som ísť až neskoro v noci, keď sa tu nepohybujú ľudia. Otváram dvere do CO krytu a hneď na začiatku vidím, že vchádzam po schodoch zrekonštruovaného [...]

CO Kryt 3 – Koľko ich je ešte funkčných ? – Hororový námet

02.06.2017

Tento krát som sa vybral prezrieť jeden objekt a po ceste som natrafil na CO Kryt pri rómskej osade. Po predieraní sa trávou som sa dostal ku vchodu a hneď ma zaujala dlhá chodba na začiatku. Video som Vám spracoval, ale tento krát nebolo čo ukázať, lebo naši spoluobčania vzali všetko. Veľmi som sa čudoval. Vzali dokonca ťažké železné dvere aj zárubne, Vybavenie aké [...]

Keď umyť tak poriadne

01.06.2017

Keď umyť tak poriadne asi si povedala aj pani na Videu keď umývala svoje auto 😀 Čoskoro Vám prinesiem článok v pokračovaní CO krytov na Slovensku a tento krát som sa vybral do CO krytu k rómskej osade. Ako to tam vypadalo sa dozviete onedlho v článku, ktorý pre Vás píšem a k tomu budete mať ako vždy aj video.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

exploringwolf

Keď niečo chceš tak to aj dosiahneš !

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 53231x
Priemerná čítanosť článkov: 4436x

Autor blogu