Založ si blog

Deti do škôlky už nepôjdu.

Aj tento krát som Vám spracoval video, ktoré si môžete pozrieť pod článkom a fotky nájdete na tomto linku :
https://www.facebook.com/pg/exploringwolf/photos/?tab=album&album_id=1909742885950289

 

Deti do škôlky už nepôjdu.

 

Určite každý si spomenie, keď ho rodičia každý deň vodili do škôlky,  kde sme sa koľko krát s plačom lúčili od rodičov.
Plač utíchol veľa krát až vtedy,  ako sme boli medzi rovesníkmi, s ktorými sme sa mohli cely deň hrať.
Tento krát moje kroky viedli do opustenej škôlky, ktorá už neprivíta deti.
Už pri prvom pohľade sa tu nachádzajú dve dvojposchodové budovy a jedna jednopodlažná medzi nimi v strede.

Prichádzam k budovám cez obytnú štvrť, okolo sú rodinné domy a v blízkosti paneláky a ja si dávam otázku, prečo takto skončila táto škôlka? Nikomu nevadia tieto ošarpané budovy, v ktorých už skoro nenájdete ani jedno okno?

foto-7

Budovy patria mestu čo je veru ešte smutnejšie, že ich nechávajú takto schátrať  a radšej na ne dajú spraviť oznam o zákaze vstupu s nebezpečenstvom úrazu.

foto2
Vchádzam po pár schodoch do krytého podchodu, ktorý slúžil ako prepoj medzi budovami. Zamierim smerom k prvej dvojpodlažnej budove, kde ma zaujalo na nej,  že je celá obhorená. Asi tu bol veľký požiar, keď obe poschodia sú čierne od ohňa.

foto6

Okrem štyroch  toaletných mís už tu nič nezostalo dokonca ani zárubne už tu nikde nenájdete, až na pár výnimiek. Niet tu čo vidieť okrem ešte výťahu na spodnom podlaží, ktorý slúžil na prepravu jedla na vrchné podlažie.

foto5

Kráčam z budovy k jednopodlažnej budove. Tu sa tiež nenachádza vôbec nič. Z prvého pohľadu je vidieť,  že slúžila ako jedáleň pre deti. Opúšťam aj túto budovu, z ktorej vychádzam na akýsi dvor s asfaltovým povrchom.

Pred sebou mám dvojpodlažnú druhú budovu.

Na môj obdiv je viac zachovalá, ako by som si myslel. Dokonca sú tu ešte zachovalé biele omietky. Ako prechádzam ňou vidím, že je rovnaká miestnosťami a celkovou architektúrou ako prvá budova, ktorú som prebádal.

foto-9

Všade je tu veľa  odpadkov a sute z tehál už ani nevravím. Niektorí super hrdinovia si mysleli, že dieru v stene urobiť je ťažšie ako by dokázal zvládnuť normálny človek. Urobím ešte pár fotiek a odchádzam z tohto miesta. Zas budem mať o čom premýšľať  a písať pre Vás.

Vydávam sa  na ďalšie potulky, tento krát sadám do auta a môj cieľ je opustený detský domov, o ktorom Vám prinesiem článok už čoskoro.
Aj tento krát som Vám spracoval video, ktoré si môžete pozrieť pod článkom a fotky nájdete na tomto linku :

https://www.facebook.com/pg/exploringwolf/photos/?tab=album&album_id=1909742885950289

CO Kryt 4 nemocnica – toto musíte vidieť

06.06.2017

Tento krát som sa vybral do CO krytu, ktorý má slúžiť pre pacientov v nemocnici v prípade ohrozenia našej krajiny. Článok pokračuje pod videom 23:00 hodín večer a ja som sa vybral navštíviť ďalší CO kryt. Musel som ísť až neskoro v noci, keď sa tu nepohybujú ľudia. Otváram dvere do CO krytu a hneď na začiatku vidím, že vchádzam po schodoch zrekonštruovaného [...]

CO Kryt 3 – Koľko ich je ešte funkčných ? – Hororový námet

02.06.2017

Tento krát som sa vybral prezrieť jeden objekt a po ceste som natrafil na CO Kryt pri rómskej osade. Po predieraní sa trávou som sa dostal ku vchodu a hneď ma zaujala dlhá chodba na začiatku. Video som Vám spracoval, ale tento krát nebolo čo ukázať, lebo naši spoluobčania vzali všetko. Veľmi som sa čudoval. Vzali dokonca ťažké železné dvere aj zárubne, Vybavenie aké [...]

Keď umyť tak poriadne

01.06.2017

Keď umyť tak poriadne asi si povedala aj pani na Videu keď umývala svoje auto 😀 Čoskoro Vám prinesiem článok v pokračovaní CO krytov na Slovensku a tento krát som sa vybral do CO krytu k rómskej osade. Ako to tam vypadalo sa dozviete onedlho v článku, ktorý pre Vás píšem a k tomu budete mať ako vždy aj video.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

exploringwolf

Keď niečo chceš tak to aj dosiahneš !

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 53458x
Priemerná čítanosť článkov: 4455x

Autor blogu