Založ si blog

Fiko sa priznal Hytmausovi ? ??

Ahojte všetci máme tu sobotu verím, že veľa z Vás si určite oddýchne a načerpá veľa energie do nového týždňa.

Spracoval som pre Vás video troška na pobavenie k tej našej politickej situácii.

Keď už všade sa len ta politika spomína. Video nemá ani 40 sekúnd tak verím, že ho dopozeráte dokonca.

Zároveň ak budete chcieť takéto vtipné krátke videa tak mi to napíšte do komentára pod video.

 

Pekný zvyšok víkendu Vám prajem

 

 

Exploring Wolf

CO Kryt 4 nemocnica – toto musíte vidieť

06.06.2017

Tento krát som sa vybral do CO krytu, ktorý má slúžiť pre pacientov v nemocnici v prípade ohrozenia našej krajiny. Článok pokračuje pod videom 23:00 hodín večer a ja som sa vybral navštíviť ďalší CO kryt. Musel som ísť až neskoro v noci, keď sa tu nepohybujú ľudia. Otváram dvere do CO krytu a hneď na začiatku vidím, že vchádzam po schodoch zrekonštruovaného [...]

CO Kryt 3 – Koľko ich je ešte funkčných ? – Hororový námet

02.06.2017

Tento krát som sa vybral prezrieť jeden objekt a po ceste som natrafil na CO Kryt pri rómskej osade. Po predieraní sa trávou som sa dostal ku vchodu a hneď ma zaujala dlhá chodba na začiatku. Video som Vám spracoval, ale tento krát nebolo čo ukázať, lebo naši spoluobčania vzali všetko. Veľmi som sa čudoval. Vzali dokonca ťažké železné dvere aj zárubne, Vybavenie aké [...]

Keď umyť tak poriadne

01.06.2017

Keď umyť tak poriadne asi si povedala aj pani na Videu keď umývala svoje auto 😀 Čoskoro Vám prinesiem článok v pokračovaní CO krytov na Slovensku a tento krát som sa vybral do CO krytu k rómskej osade. Ako to tam vypadalo sa dozviete onedlho v článku, ktorý pre Vás píšem a k tomu budete mať ako vždy aj video.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

exploringwolf

Keď niečo chceš tak to aj dosiahneš !

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 53561x
Priemerná čítanosť článkov: 4463x

Autor blogu