Založ si blog

Fiko sa priznal Hytmausovi ? ??

Ahojte všetci máme tu sobotu verím, že veľa z Vás si určite oddýchne a načerpá veľa energie do nového týždňa.

Spracoval som pre Vás video troška na pobavenie k tej našej politickej situácii.

Keď už všade sa len ta politika spomína. Video nemá ani 40 sekúnd tak verím, že ho dopozeráte dokonca.

Zároveň ak budete chcieť takéto vtipné krátke videa tak mi to napíšte do komentára pod video.

 

Pekný zvyšok víkendu Vám prajem

 

 

Exploring Wolf

CO Kryt 4 nemocnica – toto musíte vidieť

06.06.2017

Tento krát som sa vybral do CO krytu, ktorý má slúžiť pre pacientov v nemocnici v prípade ohrozenia našej krajiny. Článok pokračuje pod videom 23:00 hodín večer a ja som sa vybral navštíviť ďalší CO kryt. Musel som ísť až neskoro v noci, keď sa tu nepohybujú ľudia. Otváram dvere do CO krytu a hneď na začiatku vidím, že vchádzam po schodoch zrekonštruovaného [...]

CO Kryt 3 – Koľko ich je ešte funkčných ? – Hororový námet

02.06.2017

Tento krát som sa vybral prezrieť jeden objekt a po ceste som natrafil na CO Kryt pri rómskej osade. Po predieraní sa trávou som sa dostal ku vchodu a hneď ma zaujala dlhá chodba na začiatku. Video som Vám spracoval, ale tento krát nebolo čo ukázať, lebo naši spoluobčania vzali všetko. Veľmi som sa čudoval. Vzali dokonca ťažké železné dvere aj zárubne, Vybavenie aké [...]

Keď umyť tak poriadne

01.06.2017

Keď umyť tak poriadne asi si povedala aj pani na Videu keď umývala svoje auto 😀 Čoskoro Vám prinesiem článok v pokračovaní CO krytov na Slovensku a tento krát som sa vybral do CO krytu k rómskej osade. Ako to tam vypadalo sa dozviete onedlho v článku, ktorý pre Vás píšem a k tomu budete mať ako vždy aj video.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

exploringwolf

Keď niečo chceš tak to aj dosiahneš !

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 53463x
Priemerná čítanosť článkov: 4455x

Autor blogu