FIKO, BUGI, KAPITÁN A KALINKA nový seriál na YouTube omyl alebo výhra?

26. mája 2017, exploringwolf, Úvahy

Dlhšiu dobu ma chytá tvorivá múza. Vždy keď niečo vytvorím očakávam reakcie s okolia.

Kedy príde ten prevrat sledovanosti?

Možno toto je ta správna cesta?

Veľa otázok a myšlienok ešte viac.

 

Ďakujem každému čo si nájde čas pozrieť si toto krátke video, ktoré nemá ani 2 minúty.

Komentujte, zdieľajte, odoberajte alebo lajkujte :D. Nech viem či tvorím pre Vás ten správny obsah.

pokračovanie článku pod videom

Krátka moja úvaha takto neskoro ráno, ale keď to príde tak beriem mobil a zapisujem všetko čo ma práve napadá.

Ďakujem všetkým za Vás čas, že si vždy nájdete chvíľku pozrieť si moje články, videa alebo fotky.

Veď práve ten čas je vzácny, čo máme v živote a ja som vďačný, že viete obetovať aj tu chvíľku pre mňa.

 

Vďaka Vám sa posúvam ďalej.

 

Exploring Wolf

 

PS: Naučiť sa nepozerať do minulosti je základ nového života, Poučiť sa ale s minulosti znamená byť o krok vpred pred tými čo sa to ešte nenaučili.