CO Kryt 3 – Koľko ich je ešte funkčných ? – Hororový námet

2. júna 2017, exploringwolf, Urban Exploration

Tento krát som sa vybral prezrieť jeden objekt a po ceste som natrafil na CO Kryt pri rómskej osade.

Po predieraní sa trávou som sa dostal ku vchodu a hneď ma zaujala dlhá chodba na začiatku.

Video som Vám spracoval, ale tento krát nebolo čo ukázať, lebo naši spoluobčania vzali všetko.

Veľmi som sa čudoval. Vzali dokonca ťažké železné dvere aj zárubne,

Vybavenie aké nájdete v mojich iných videách v CO krytoch tu vôbec nieje .

Prázdne steny, odpad a pozostatky.

img_20170529_182943_tonemapped

Nie je čo k tomuto CO krytu napísať a nebolo ani čo ukázať tak som to využil a spracoval som Vám Video do hororovej scény.

Dal som si záležať na všetkom, aby Vás zaujalo a nebolo také aké ste mohli odo mňa vidieť už predchádzajúcich videách.

Budem rád za každý odber na Youtube ako aj za, každý Like robím to pre Vás.

Príjemne pozretie a pekný zbytok víkendu Vám praje Exploring Wolf.